Публикации в медиите за нас
Тук можете да прочетете статии, интервюта, коментари и други публикации от български и чуждестранни медии (списания, вестници, телевизия, радио, интернет портали) за BusinessForSale.BG.
Собственици бързат да се отърват от имотите
Баровете и ресторантите са най-масовият бизнес, който фирмите продават в условията на криза. С продажбата собствениците обикновено искат да си осигурят свеж ресурс за нова инвестиция.
повечеКупувам бизнес, продавам бизнес - цена по договаряне
Когато всички възможности за изправяне на крака на пострадалия ни бизнес са разиграни, идва ред на една трудна или в някои случаи спасителна стъпка - да се раздели с бизнеса си. Да продадеш нещо, което си създавал във времето, но сега се превръща във воденичен камък, който тегли към дъното, е труден процес. Понякога и емоционално обвързан. Но да продадем бизнеса си или част от него може да има и много положителен ефект. За развитието на тази нова тенденция разговаряхме с Борис Алтънков, Управляващ директор на www.BusinessForSale.bg, посредническа компания в областта на продажба и покупка на бизнеси.
повечеИдеята като бизнес
Управляващият директор на BusinessForSale.BG, Борис Алтънков, беше гост на предаването "Уикенд с Миа Сантова" на 18.09.2011 г., за да коментира възможностите за патентоване на идеи и намиране на инвеститор и продажбата на патента. Много милиардери са натрупали богатството си, благодарение на разумни инвестиции и забележителен бизнес нюх. Други обаче просто са имали късмета да им хрумне да продават нещо, за което никой досега не се е сетил. В списъка на „Форбс” за най-богатите хора на света фигурират имената на много хора, забогатели по този начин.
повечеПазарът на бизнеси в България
В света от години съществуват посреднически агенции, които се занимават с изкупуване на бизнеси. Има ги и у нас, макар да са малко и услугите им все още да не популярни освен в тесни кръгове. В тези агенции консултация можете да намерите в областта на счетоводството и финансите, юристи, специалисти по реклама и маркетинг, както и експерти по човешките ресурси.
повечеКупувачи и продавачи на бизнеси все още не се разбират за цената
През последните няколко месеца има увеличение на запитванията от потенциални купувачи, но все още интересите на двете страни не се срещат. Ето защо няма ръст на сделките.
повечеНе вървят офертите над 1 млн. евро
През последните няколко месеца се наблюдава и увеличение на запитванията от потенциални купувачи. Определено има интерес към предложените от нас компании за продажба, но вижданията на купувачи и продавачи за цената засега не се срещат.
1 млн.лв. максимум за компания в България
Фирмите за продажба са в тежко състояние, задлъжнялост и намалели обороти, казва Никола Стоянов*, управляващ директор на BusinessForSale.BG за Economynews.bg.
повечеКризата сваля до 30% цените на сделки по придобиване на бизнес в България
От 10 до 30% паднаха цените при сливане и придобиване на бизнес, показа проучване на „Класа“ сред консултанти. Въпреки слабото раздвижване на пазара все още реалните сделки са твърде малко, а предлагането на бизнес проекти и цели компании за продан нараства.
Все пак не може да се каже, че сделки липсват. Доказателство за това са закупуването на „Софийска вода“ и предстоящата продажба на дела на „Енел“ в „Марица-изток 3“.
С новата пазарна ниша, секнаха мераклиите за покупка на хотели.
Пълно безветрие цари в новата ниша на пазара - продажбата на хотели. Предлагането на този вид имоти се появи след спада на туристи и свалянето на цените на нощувките и услугите в резултат на кризата.
повечеХотели за продан
След години на свръхзастрояване по морските и планинските курорти само един зимен и един летен сезон със спад на туристите и намаление на цените на нощувките и услугите през 2009 г. се оказаха достатъчни, за да се появи нова ниша на пазара на имоти - продажбата на хотели.
повечеКризата извади хотел за 16 милиона евро
Два месеца преди старта на сезона хотели, ваканционни селища, малки семейни бази по морето излязоха на тезгяха. Това показват многобройните оферти в сайта businessforsale.bg, които ежедневно набират скорост.
повечеИнвеститори търсят ресурс от борсата за подценени активи
Икономическият спад и кризата на пазара на имоти родиха компании, специализирани в придобиването на подценени имоти и активи на дружества в затруднено положение. Това показват последните тенденции на пазара. Ако доскоро купувачи на подценени активи бяха случайни играчи и фирми с достатъчно свободни парични средства, то напоследък започват да се учредяват компании, чиято основна стратегия е точно такава.
повечеРуснаци и "фондове лешояди" са основните купувачи на бизнеси в България
Руснаци и "фондове лешояди", листвани на щатската и лондонската борси, са основните купувачи на закъсали компании в България. Това показват наблюденията на пазара на българския портал www.BusinessForSale.BG, коментира управляващият директор Никола Стоянов. Сайтът е собственост на компанията БЪЛГЕРИАН ПРОПЕРТИС.
Руските купувачи търсят основно предприятия в сферата на леката промишленост и хотели. Те искат да купят текстилни и мебелни фабрики, в които да изнесат производството си за да могат да продават продукцията си в страните от Европейския съюз, посочи Стоянов. По думите му те вече имат реализирани сделки с руски инвеститори.
Управляващият директор на BusinessForSale.BG в "По света и у нас" по БНТ
На 20.10.2009 г. управляващият директор на BusinessForSale.BG Никола Стоянов даде интервю за "По света и у нас" на Българската Национална Телевизия. Основната тема на интервюто беше стартирането на дейността на BusinessForSale.BG и интересните въпроси ...
повечеПродаваш или купуваш бизнес? Вече има оферти в интернет
Икономическата криза и невъзможността за изплащане на вноските по банковите кредити принуждава много фирми вече
да продават не само своите имоти, а и целия си бизнес. Предприемчиви инвеститори пък търсят нови възможности да спечелят от понижените цени на активи и компании с утвърдено име и присъствие на пазара. Именно тази ниша на пазара вече има свой стопанин в лицето на новата консултантска организация - BusinessForSale.BG, която развива дейност в сферата на бизнес сливания, изкупувания и придобивания. Тя е собственост на “Бългериан пропертис” ООД
и е част от корпоративната група на посредническата компания за недвижими имоти и инвестиции Bulgarian Properties.
BusinessForSale.BG е посредникът между двата вида клиенти - тези, които предлагат бизнес за продажба или наем, и тези, които търсят да придобият готов бизнес чрез покупка, наем или сливане.
За 510 000 евро продават цял язовир
Кризата направи популярен малко познат досега бизнес подход - продажба нацяло на действащи фирми. Доскоро такива сделки ставаха рядко, а купувачи се търсеха скрито. В момента обаче оферти за разпродажба на целия бизнес има дори в интернет. През последната година отчитаме значителен ръст на запитванията от клиенти, които искат да продадат своя бизнес или да намерят съдружник или инвеститор, готов да осигури нужното финансиране в настоящите тежки условия в икономиката, обясниха от "Бългериън пропъртис".
Голяма част от фирмите у нас обмислят продажба на бизнеса
Анализ на новoсъздадената компания BusinessForSale.BG, дъщерна сруктура на Бългериан пропертис, показва, че в момента 2/3 от активно работещите фирми в България изпитват значителни затруднения в дейността си, както и сериозни нарушения в баланса на финансовите си потоци.
повечеХотелиерството е най-затрудненият сектор у нас
Хотелиерството е най-затрудненият сектор у нас в момента. Това сочат данни от сайта businessforsale.bg, дъщерен бранд на компанията за недвижими имоти Bulgarian Properties, който функционира от края на юли. Предлаганите за продажба бизнеси в рамките на сайта са разделени в 25 категории, като най-много са офертите в отдел „Хотелиерство“ – 43, повечето от които са по Черноморието.
Над 200 български компании продават бизнеса си по интернет
Анализ на пазара показва, че в момента две трети от активно работещите фирми в България изпитват значителни затруднения в дейността си, както и сериозни нарушения в баланса на финансовите си потоци, коментира Никола Стоянов, управляващ директор на "Бългериън пропъртис". Според него най-сериозни негативи от кризата търпят големите фирми, с най-широко разгърнат бизнес, а малките им конкуренти са в относително по-добро финансово състояние заради ниските си разходи и по-оптимизирани структури.
повечеДве трети от българските фирми имат затруднения заради кризата
В момента две трети от активно работещите фирми в България изпитват значителни затруднения в дейността си, както и сериозни нарушения в баланса на финансовите си потоци, показва анализ на консултантската компания BusinessForSale.BG.